Старокостянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Старокостянтинівської міської ради

Старокостянтинів


47

Опис події

Учні 3 класу початкової школи та їх батьки взяли участь у дні добрих справ від #ЩедрийВівторокДіти та втілили в життя Соціальний благодійний проєкт "Промінчики добра від серця до серця" . Проєкт реалізувався для дітей з обмежиними можливостями. Їхні проблеми завжди актуальні не зважаючи на те, що держава намагається розв’язувати їх через адаптацію в суспільство.
Завдання проєкту:
 інформування учнів про моральні цінності;
 виховання почуттів співпереживання, жалю, милосердя, співчуття;
 формування свідомого ставлення до людських чеснот;
 виховання справжньої людської радості – творення добра для інших;
 сприяння розвитку творчих здібностей учнів та участі їх у благодійній діяльності;
 бути готовими до того, що всі люди різні;
 навчитися сприймати людей такими, якими вони є;
 цінувати в кожній людині особистість і поважати її думки, почуття;
 залучати школярів до практичної благодійності.
ІІ. Реалізація проєкту
Проєктний девіз:
Будь чистою і світлою, дитино.
Добро твори у світі кожен час.
Добро і є та категорія єдина,
Яка веде до світла кожного із нас.
Добром на доброту відповідай щоднини
Й на зло також добром відповідай.
Покликання найбільше для людини —
Добро творити! Це запам’ятай.
Н. Красоткіна
Участь у проєкті «Промінчики добра від серця до серця» взяли: учитель та учні 3 класу початкової школи, їх батьки.
Реалізація проєкту розпочалася з уроків доброти, толерантності та чуйності. На цих уроках у дітей виховувались такі якості, як доброта, щедрість, чуйність, милосердя; навчали учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення; виховували віру в силу любові, дружби, добра і справедливості; допомагали у осмисленні проблеми доброти, турботи про інших як основної якості людини.
Проведенні заходи:
1.Позакласне читання. Робота над текстом В. О. Сухомлинського «Горбатенька дівчинка».
2.Перегляд та обговорення казки "Соловейко з одним крилом" про дітей з особливими потребами. https://www.youtube.com/watch?v=edWi7NrQKlA3. 3.
3. Виховна година. «Добро лікує душу».
Усі разом учні зробили висновок: Доброта – це одна з найважливіших людських рис. Толерантність і доброзичливість є дуже необхідними для людей.
Опитування
Наступним кроком у проєкті стало опитування серед учнів. На питання «Хто з людей сьогодні, на вашу думку, потребує допомоги, підтримки?» отримали наступні відповіді:
 діти з обмеженими можливостями;
 діти які хворіють,
 діти які живуть у дитячих будинках;
 люди похилого віку;
Діти внесли свої пропозиції, записані на папірцях щодо того, чим вони, учні, можуть допомогти конкретно названим вище категоріям людей.
Учні також визначилися кому вони особисто хотіли б допомогти у своїй школі, як саме і що для цього потрібно.
Ми можемо подарувати тепло наших сердець іншим.
Втілення у життя благодійної доброчинної акції «Подарунок від серця до серця».
У нашій школі в початкових класах за індивідуальною та інклюзивною формою навчання навчається 7 дітей. Вони розумні, комунікабельні та мріють бути як усі. Для того щоб ці дітки краще та впевненіше почували себе у школі, щоб по справжньому відчули себе частиною великого та дружнього колективу діти вирішили приготувати їм подарунки. За допомогою батьків було придбано все для виготовлення подарунків і учні дружно взялися за роботу. Почали виготовлення м’яких іграшок власноруч.
По завершені роботи іграшки були вручені діткам з найкращими побажаннями.
Промінчики добра
Наступний крок – це поєднання творчих здібностей з вихованням віри в силу любові, дружби, добра і справедливості, через складання казок і малювання.
1.Конкурс « Добро поруч». Складання казок про добро.
2.Конкурс « Промінчики добра». Малюнки про добро.
ІІІ. Результати реалізації проєкту
 Формування активної життєвої позиції;
 Розвиток життєвих компетенцій школярів;
 Розвиток почуття милосердя, доброти;
 Розвиток умінь працювати в команді;
 Вироблення вмінь самостійно робити висновки;
 Удосконалення вмінь презентувати результати своєї діяльності.
Вплив проєкту на учасників.
Проєкт приніс користь не тільки тим, кому ми намагалися робити добро, але, у першу чергу, дітям, які вчилися творити це добро. Життєвий досвід, отриманий ними під час роботи у проєкті, залишиться з ними на все життя і ще не раз знадобиться у вирішенні різних життєвих ситуацій. Сподіваємося, що цей досвід допоможе дітям у дорослому житті завжди залишатися людиною у самому найгарнішому розумінні цього слова.
Проєкт реалізовано завдяки благодійній допомозі батьків.

Кому допомогли

Дітям з обмеженими можливостями

  • Кількість участників: 25